reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peto Horváth

Peto Horváth

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rád by som vedel kto som, ale nie je to až také ľahké, ako sa zdá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Každý môže ľahko padnúť (podviesť), len niektorých to viac bolí

Peto Horváth

Každý môže ľahko padnúť (podviesť), len niektorých to viac bolí

Nechutné príklady, nemorálne správanie v mojom okolí a obvinenie, že sa to môže stať aj Vám. To všetko na základe dnešného rande s kamarátkou z dávnych čias, ktorá ma... Ale to až v texte.

  • 27. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 355x
  • 118
Povrchne o vzťahoch

Peto Horváth

Povrchne o vzťahoch

Dnes som mal zaujímavú debatu s mojou veľmi dobrou kamarátkou/priateľkou/milenkou/čo len kto chce. Odteraz ju volajme Ruža a jej úlohu v mojom živote môžeme nechať na inokedy. Každopádne, klasicky zmýšľajúce obyvateľstvo by ju bez okolkov označilo za milenku. Ona sa tomuto označeniu dosť bráni, v čom ju samozrejme podporujem. Aspoň môžem dlhoročnej frajerke alibisticky s čistým svedomím tvrdiť, že nemám žiadnu milenku. Aspoň teda nie pravidelnú, ako zvyknem dodať.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 446x
  • 66
reklama
SkryťZatvoriť reklamu